you're so naive yet so.

töli natt!   är helt borta i huvet, trött och sleten. grillade igår med massa folk. skulle egentligen ha varit mys med massa brudar men det slutade inte så. men det var roligt ändå. hade med oss tält dit som vi sov i, fick dock inte sova i mitt eget men fick låna sara o josses som tur var. vaknade sju imorse efter tre timmars sömn och har efter det typ sovit i solen, städat ihop, badat massa och varit hungrig, trodde jag skulle svälta ihjäl där ett tag.   när ja kom hem drog joline och jag till milano och delade på en deg. nu ska jag gå och  lägga mig och försöka sova tills imorn, ska nog ringa vendela först också. och nästa helg, då tar vi det lugnt, eller hur?   gonatt.

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0