i skuggan under ett träd.

Nyss mickat med Madde, jävlar vad länge sen det var.. Skönt att snacka av mig med nån som inte känner personerna jag pratar om xD Hon dömmer mig inte för alla dumheter jag gör.  Jag känenr för att vara extremt seriös idag, därför ska jag göra lite bdbfrågor, lite sysslesättning för mig iaf. Läs, lär och njut! 


Tycker du nummer 4 är snygg?
Anders Lidingö, i min fantasi ser han ut som George Clooney.. Så ja!

Skulle du kunna krama nummer 53?
Keith Aheinen, Lätt!

Hatar du nummer 15 ?
Elin Haraala, nejfan!

Känner du nummer 31 ?
Ida Olsson, ja det tycker jag nog.

Skulle du kunna pussa nummer 47 ?
Lillebror, ofc!

Har du träffat nummer 23?
Faster Idah, klart jag har!

Hur är nummer 75 ?
Nazim Huseynov, en riktigt djuping. Ljuger om sin ålder och pluggar till advokat, det är nått som inte riktigt stämmer.

Har du varit kär i nummer 2 ?
Amanda Bergqvist, det kan jag aldrig tro.

Vem är konstigast av alla kontakter ?
Snygglars!

Skulle du kunna bli ihop med nummer 81 ?
Peo Engström, nja.. tror inte vi skulle funka ihop.

Har du varit ihop med nummer 59 ?
Linn Hultgren, nej, jag har nog inte det.

Har du pussat nummer 17 ?
Emilia Johansson, det kan jag ha gjort.. men är inte säker.


Kommentarer
Postat av: Peo Engström

Varför är jag nummer 81?

2010-08-04 @ 08:50:06
URL: http://peoshemsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0