If you're still alive when you're twentyfive, should I kill you?

Jag fattar inte hur jag kan vara så himla trött dygnet runt?  Inbillar mig att det typ är pollen eller nått, kanske kanske har jag rätt. Idag var det friluftsdag. Missade som sagt promenaden pågrundav mitt tandläkarbesök så jag fick sitta och titta på volleybollen hela förmiddagen. Drog sen hem och hämtade badkläder för att basta lite med mina söta kamrater. Orkade inte så länge så vi gick och tittade på volleybollen istället, det var kul.   Drack kaffe, duckade för bollar och deeptalkade med Carro mest.. Men vi var iaf närvarande i idrottshallen. Sen dess har jag mest suttit hemma. Följde Joline till Tobbe förut också, tog timmar eftersom vi provsatt varenda bänk som kom i vår väg.  Försökte nu ragga med mig Sandra på en promenad, men det verkade inte fungera. Så det blir väl att gå och lägga sig snart, späckad tv-kväll ju.. Och inge chips har jag heller.. Kanske är lika bra de.   Skulle lägga in en grym låt som jag grinade till hela kvällen igår,´men det funkade inte.. länkar den ist (: 


eugene!

Nej, det blir fan styrkan nu.
SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0