im bored, im bored and you know it.

JUST DÄRFÖR:


Namn: dom kallar mig sag, själv föredrar jag underbarnet.
Vad drack du senast: äpplejuice *
Sov du ensam inatt?: jag tror så
Är du singel?: så jävla mycket singel man kan bli.
Har du körkort?: nej, jag har ju inte nått rätt ålder för det än då.
Vad är du rädd för?: fåglar, grodor, katter o älgar..
Vem är i rummet med dig nu? majken kanske?
Biter du på naglarna?: ja, tyvärr
Vem vet mest om dig?: hmm, joline o sofi kanske.
Har du glasögon?: JA :´D
Vilken färg har du på dina trosor/kalsonger?: rööösa.
Vilka andra namn ville sina föräldrar ge dig?: Linnea
Har du brutit mot lagen?: Ja, inte kul!(;
Vem såg du senast på film tillsammans med?: Jolinen tror ja.
Hamnat på sjukhus/akuten?: ja,
Hur löd det senaste sms:et du fick?: Okej (;    från vend.
Vem kramade du senast?: Sofi
Hur gammal är du om fem år?: nästan 22. uscha.
När gick du upp i morse?: typ halv åtta.
När spydde du senast?: valborg
Vill du sova jämsides med någon inatt?: det kan kvitta(;
Föredrar du långa eller korta förhållanden?: hmm, vill säga långa.. men vafan, man är ju bara ung en gång. no need to make commitments.
Vilken är din favoritplats?: vet inte, med nån jag tycker om.
Sover du med eller utan kläder på dig?: utan, eller.. ja, det beror på hur man menar.
Har du sagt nej till sex?: jomenvesst.
Kan du cykla utan händer?: klart som fan
Hur vill du ha ditt kaffe?: svartör än natta
HUr många kuddar har du i sängen?: nio tror ja
Har du åkt buss genom hela Sverige?: inte med en o samma buss, men har tåg/buss-luffat i sverige.
Vad gjorde du igår kväll: åkte bil o promenerade
Hur många hamstrar har du haft: en, han hette ole.
Kan du gå ner i spagat:  nej, har inte lyckats med det hitills i mitt liv faktiskt.
Vad ska du göra i kväll: inte en aning, nått roligt hade vart kul.
Vad ska du göra i morgon: skoool vet jag iaf,
Senaste inköp: cocacola
Senaste film: twilight
Vad har du i ditt fönster: massa damm bara.
Tycker du om att cykla: ja, om det inte är motvind (;
Vem sov du över hos senast: vendela
Vem sov över hos dig senast: hmm, fredrik tror ja.
Vad ska du göra nu: göra klart denhär osen hitta ett nytt tidsfördriv.
Vad ska du göra sen: gå ut o gå, laga mat o   ingenting
Vem träffade du sist: irl: joline, online: meister.
Vem skulle du vilja träffa: morsan ofc,
Vem ringde dig senast: jollibolli.
Vem ringde du senast: sandra larsson
Hur länge sov du inatt: typ sex timmar kanske.
När ska du gå och lägga dig ikväll: vet inte, efter satc antar jag :p
Vad gjorde du för tre timmar sen: va i skolan o käkade korv.
Vad skulle du vilja göra nu: någonting extremt jävla förbannat kul!
Vänner du kan prata om allt med? fatter int fråga
Person du kan lita på till 100% : myself.
Har du badat i år? jajjemän. three times tillomed.
Tidsfördriv? : youtube.
Vad heter du just nu på msn: ´saga
Vem pratade du senast i telefon med och framförallt, varför? joline, för att hon ville komma hit o röka på min trapp.
Hur många syskon: en liten skitbror.
Kär i någon just nu? nej, inte vad jag själv har märkt iaf
Känner du någon som heter likadant som dig? känner o känner.
Har du rymt hemifrån?: Ja, litegrann.
Morgontrött? ibland.
När är du född?: 06.39 23juni 1992
Var bor du?: en trappa upp o andra dörren till vänster
Nuvarande hårfärg?: blonda slingor.
Riktiga hårfärg?: råttahår.
Ögonfärg?: blå
Vad läser du för bok nu? hard luck, jävligt kass.
Har du vänner som aldrig sett din naturliga hårfärg?:  japps.
Humör just nu?: trött o uttråkad, funner på att sova.  
Vad har du för parfym idag?: escada magentism, jolines.
Vill du ha barn?: inte just nu, nån gång kanske.
Hur stort är ditt rum?: för litet för mina sakre o för stort för mig att städa.
Har du tv/dator i ditt rum?: ja/nej
Piercingar?: for me to know öm ön säger.
Tatuering?: nej
Vill du ha en tatuering?: ja, massamassa.
Hur många converse allstarskor äger du?: fyra. svarta, röda, rosa, beiga.
Brukar du vara osminkad i skolan?: nej, det händer typ aldrig.
Skostorlek : om jag vill: 38.



SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0