trying to bring back the days we had once.

min powernap blev allt för lång igår, vaknade efter ännu en natt av mardrömmar någon gång efter halv åtta imorse. orkade inte stressa så drog mig ist och fick i panik klä på mig när pappa frågade om jag skulle ha skjuts vid åtta. aldrig varit snyggare tror ja, håret var i en enda stor trasselknut i bakhuvet och ansiktet sminklöst o blank efter min jävla rengöringsgrej. tillomed gun reagerade på mitt utseende, ''oj, hur ni ser ut!'' utbrast hon när hon såg mig o joline i klassrummet, joline var nämligen också väldigt fager dagen till ära. när vi sen hade idrott så insåg jagatt jag hade glömt skorna hemma, så fick efter många om och men tag i en cykel och cyklade i spöregn hem och hämtade dom. sprang sedan stora varvet i lika mycket iskallt spöregn. sprang på 10.07 vilket jag tycker är extremt bra(:   resten av dagen gick fort, och nu sitter jag här och väntar på att jag ska bli erbjuden nångon form av sysselsättning. får se vad det blir.  planerar faktiskt att försova mig imorn också, timmen extra är värd ett ruffsigt hår (:  

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0