Sen stack min första tjej.

När Jenny på lördagmorgon skulle åka hem till Kil kände jag att jag verkligen ville åka till Karlstad. Så jag följde med henne till Kil och tog efter ett tag tåget till Karlstad. Vendela mötte mig i stan och vi drog till Museéparken och hade picknick med Karin, Malin, Anna o Mirjam. Satt där o fröso spelade kort i några timmar osen drog Vendela o jag hem till henne o fixade tacos. Åkte sen tillbaka till Museéparken o satt med massa filter och myste på bryggan med åtta andra tjejer som jag inte orkar räkna upp (; När det blev för kallt drog vi allihop + två killar hem till Vendela. Jag drog ganska snabbt därifrån och tog halvett bussen till stan där jag hängde ett tag.   När jag kom tillbaka till Vendela så käkade jag, alla gick hem o vi somnade. 

Idag väckte jag Vend vid tio. Vi åkte sen in till stan för att hämta pengar av pappa o äta. Kollade i nåra affärer osen drog vi tillbaka hem till Vendela. Sen dess har vi bara suttit hemma hos henne o lyssnat på gråtmusik tills pappa kom och hämtade mig typ halv sju.  

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, blir väl sänga tidigt antar jag.. Är helt slut.  Tack för helgen iaf Vendela, det var gött att komma från hagfors lite.. Men det var minst lika gött att komma hem igen.   Man saknar inte sånt som man har, right?  

SOLONG!


Kommentarer
Postat av: Madde

svar: absolut honeybunch! <3 saknar det också något oerhört! satt på vår "skicka-flaskpost-klippa" igår (:

2009-05-10 @ 23:19:16
URL: http://maddesmode.webblogg.se/
Postat av: vendela

tack själv för helgen sagis

2009-05-11 @ 23:51:59
URL: http://vendelamaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0