Om ni bara visste..

Ordning o reda, lådvin på fredag?  Känner nu att jag inte hade tackat nej till en slöfylla.. Mår extremt illa, så ja.. det hade inte varit fel. Men tror min kväll kommer bli extremt lyckad ändå (;   Idag fick ja tillbaka nationella i svenska o jag fick MVG, mycket gött eftersom jag inte alls var nöjd med min insats. Efter skolan gick jag, Sofi, Josse, Sara, Emma o Jossi till Värmullen o käkade pizza, det var behövligt o gott.  Har precis käkat pizza för andra gången, fast med lillebror, pappen o Jenny. Det var inte lika gott.   Nu ska jag dyka ner i chipspåsen o läsa Klick osen hade vi planerat att se twilight, tydligen finns det folk som inte sett den? O_O   NI får ha en jävligt underbar kväll o natt, för det ska jag ha.  

SOLONG!

Kommentarer
Postat av: Meta

jag har inte heller sett den dåra

2009-05-08 @ 21:15:41
URL: http://tidvis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0