oh boy you make me feel like no boy could make me feel like you.

i'm bad i'm bad.. and i'm really trying if you haven't notice.   oh god, i would walk in your shoes for all eternity if i had the chance.   if you just would show up behind me, and in short moment look at me as i look at you.      it's wierd, strange and remarkable.     i curse the day when i was born.     like everybody, no one, nobody, usual but still extremly unusual.    my favourite rythm is your heartbeat.    i'm doing thing because of you, things i never ever would have done before.   i'm not the one you think i am, i'm not intricate or difficult, neither boring or a hindrance.      i'm not serious, but if you you want me to be i  would change.   bigtime.       run away, and return when it's time.   those fucking routines of yours.   


jag är övertrött o ångrar mig nått så grymt att jag dissa albin när han ville ha med mig ut på promenad förut. hade iofs käkat korv så jag höll på att spricka, skulle säkert ha däckat nånstans av håll..  men det är väl ingen ide att grubbla över det nu, gjort är gjort.. ellehur?   funnar på att ta mig en promenad själv, men tror jag väntar tills ikväll.. det är lite softare då tycker jag.  stuntade i sista lektionen idag, orkade inte håltimme osen ams. så det fick bli lite frånvaro igen. inte kul, men det får väl bli som det blir.   fick betygen i vom kursen idag också, fick VG och är jävligt nöjd med det faktiskt. tydligen kunde jag ha gjort bättre, blir fan lett på den kommentaren som alla får '' du kan ju mer om du villo lägger ner dig''   jag menar att godkänt är ju bra, det är ju det man behöver veta o kunna liksom.  och VG är ju asbra.    enligt mig då.   funderar på att laga mat, är asmätt men det skulle va kul att göra nått.. blir förmodligen inte så. kommer sitta kvar hör tills jag ska sova ikväll, som vanligt.    ne, detta blev att rörigt. ska ge mig.   pusssss.

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0