no need to make commitments.

JÄVLA DREEEET DA!
jag tror oturen har börjat trivas vid min sida faktiskt, skulle inte direkt förvåna mig om han friar till mig snart. det kommer bli jobbigt, men så jävla gött att se besvikelsen i hans ögon när jag säger nej. hö hö, ja.. min igensnorade näsa, min outhärdliga äggstockssmärta och jag har det ganska roligt för tillfället.  vi är övertrötta, förjävligt fula och ja.. oss själva helt enkelt. nej, nu ska jag sluta prata om mig själv i plural och berätta att när jag vaknade i morse så badade jag i blod.    jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. odet var liksom inte mensblod, utan vanligt jävla svenneblod.  så ja, vart det kom ifrån behöver jag kanske inte berätta, och orsaken till detta flöde har jag inte en endaste aning om. Det märks väl om det är nått allvarligt i guess.   nog pratat om mitt underliv, jag har apatråkigt, det finns verkligen ingenting på tv:n och jag behöver choklad o chips.   möjligtvis cola också.  så jag tänkte dra o hyra mig en film,  ni får ha en bra dag!



SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0