Look up high and you will find yourself looking down on me.

gokväll mina damer. o herrar, om ni skulle ha hittat hit!   precis varit ute på en promenix, eller ja, kom hem för typ väldigt länge sen. men jag har iaf varit ute.  bibbi sitter nu och försöker hitta på ett nytt smeknamn åt mig, trots att jag säger att jag har så det räcker. föreslog något av mina nuvarande..och det verkar som om han fastnade för donka.   vilket jag själv också tycker är utmärkt. jag antar att han kommer komma på ett nytt inom en snar framtid, som en hämd.. för att jag har kallat honom bibbi och bibb i typ ett halvår nu.   för mig finns inte längre någon albin, utan bara min bibbi.       nog om det, sitter nu och käkar macka. kesosalamimacka tillomed, helt sjukt gott. nu ska jag snart bege mig till min säng för att kolla på satc, tror ja.. vet inte om jag riktigt vill lämna datorn ännu. det märks.    tills vi hörs igen. äxowäxow.

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0