let me go let me go tonight.

ont i magen, konstig jävla känsla. typ nervöskänsla, fast jag har ingenting att vara nervös för.. inte vad jag vet iaf. idag har jag fixat med mina pappaer till körkortstillståndet, varit på syntest och sånt. nu ska jag bara komma ihåg att skicka in dom. mormor och jag fikade på telehuset förut, plågsamt stelt.. asjobbigt. men jag försöker, hon har ingen anledning att behandla mig annorlunda mot vad hon har gjort förut. när det va färdigfikat åkte ja o mötte joel o vi drog till fritidgården. skulle på möte om sommarkollot. jag och andre fick i uppgift att plocka blommor med barnen, låter kul!   vad jag skulle göra mera har jag ingen aning om eftersom jag knappt hörde vad damen sa, lit tyst ho prat. när jag kom hem drog ja och pappa och handlade, hittade joline på vägen så pappa frågade om hon inte skulle med å det ville hon.   nu sitter jag här och har extremtråkigt, och datorn ska min bror ha nu också.. så jag vette fan va jag ska göra.   det märks.    puss.

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0