keep your ears closed, cuz you don't wanna hear this.

jag är sjukt trött efter min natt av vakendrömmar. känns som om jag inte sovit alls. men det har jag ju, men låg typ o sovvaknadesovvaknade i fem timmar innan jag orkade somna på riktigt inatt. drömde om allt möjligt konstigt, men för det mesta ramlade jag runt, och vaknade precis innan jag träffade marken med ett ryck. jävligt jobbigt iaf. men jag antar att det finns en anledning till dessa sjuka drömmar, eller jag vet att det finns det. 

kom på inatt att livet är förjävla underbart. fyfan va roligt det är. det kan ju låta innehållslöst, 16 år, singel, går omvårdnad, hagfors.. men jag tycker nog faktiskt inte att det är det. har gjort så himla mycket roligt hitills det här året, och jag tror faktiskt, elller hoppas iaf, att det bara är uppvärmningen inför sommarens äventyr.   jag vet att jag är djup, men jag är helt ärlig. fan va jag älskar mitt liv.

nu ska jag duscha av mig svetten, käka någonting och ta en lite powernap ända till imorn.  

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0