Jag vill vakna i september och inte minnas någonting.

EXAKT!   

idag har jag varit på jobbigt bra humör. exalterad och heläggad från att jag vaknade imorse tills ja, det märks.   ganska go dag idag iaf.  två timmar matte skulle ju egentligen inte vara kul, men eftersom vi inte räknar matte på lektionen så. har prov imorn och insåg förut att jag inte räknat ett enda litet sketet tal på det kapitlet. ända sen vi började skolan efter pratikten har jag max gjort tio tal. det är så jävla dåligt gjort av mig, men jag klarar bara inte av att sitta tyst och stirra i en bok. får väl försöka kolla igenom kapitlet lite, så jag vet vad det är för nått iaf.  ikväll blire äntligen speedway!   har längtat sen i höstas och nu är dagen äntligen här. första hemmamatchen, starten på sommaren. hoppas på vinst ofc, men också en jävligt spännande match, vill ju skrika av mig lite.    nej, nu ska jag kolla matteboken. puss

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0