jag springer bort till indonesien.

det är himla svårt att fatta att om två veckor, är det sista dagen i skolan imorgon. jag ska erkänna en sak, jag vill inte riktigt att det ska bli sommarlov. orkar inte plugga, orkar inte med intregiteter, principer, kanyler, förhållningssätt och andningsapparatens alla latinska namn. men ändå, det känns som om det precis varit sommarlov ju. vad fan ska man göra liksom, jobba, festa osen då?  egentligen har jag mest ångest för att börja tvåan, håller på att bli stor ju. ne, det är lite skrämmande det där. men det kommer bli gött, men jag kommer må helt seriöst såligt av att inte träffa klassen varje dag. tycker vi har alldeles för kul tillsammans faktiskt. vill att den här sommaren ska bli lika underbar som förra, fast utan kärleksdramastrul och med mera fest.. o bättre väder ofc.  jag ber till gud på att han ska göra det lätt för mig. 

idag har jag varit på förjävla bra humör.. har skrattat och löjlat mig hela dagen. blev tillomed utslängd, eller bedd att gå ut iaf, från lektion för att joline och jag skrattade för mycket.   satt och pratade om ord som blev samma sak i en annan ordning, typ en burk cola, en colaburk.. jävligt meningslös disskusion. men så skulle jag säga en korv med bröd.. och det blev någonting i stil med;  en gröv med pörv. och det plus sockerkicken resulterade i gapflabb.. hela dagen.  

nu är jag alldeles för pigg för att kunna sova än på många timmar, har precis kollat på greys och bölat så ansiktet har svält upp. men det var extremt jävla fint, eller?  och nu grinar jag igen.. alltid alltid när den här låten råkar speles, flöt.  det kvittar hur mycket jag har lyssnat sönder den, blir alltid lika sentimental.    

nej, det här blev för långt och innehållslöst.. skulle kunna fortsätta hur länge som helst, men slutar nu.  

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0