it's time to break it.

dålig uppdatering från min sida dom senaste dagarna, har inte haft ork.   pannkaksproblemet löste sig i tisdags, ida och sofi kom hit och lagade pannkakor åt mig. och dom var extremt goda. igår var det spedde med jossi som stog på schemat, det var kul som vanligt. fick mig ju tallhultskörv också, och det förgyllde ju tillvaron ytterligare. igår skulle jag lägga mig tidigt hade jag tänkt, för skulle upp tidigt idag. men vafan.. då skulle telefonen gå på högvarv ända tills fem imorse. har ju sovit emellan, men vafan.. palla fyllesnack (;  ska aldrig ringa till någon mitt i natten på fyllan igen, påminn mig!  ja, skulle ju som sagt upp tidigt idag för att jag skulle upp o städa, kommer några o tittar på huset snart.   nej, nu ska ja dricka kaffe.   ha en bra dag!

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0