i'll do anything to fill that gap.

gårdagen va rolig! jag, sofi, sara, josse, jossi, emma, sofia, sandra, carro o milllan grillade hos sara. satt o snackade skit ett tag på maten osen drog vi ut på hagfors o hängde. kände att väderet va gött såvi hamnade i en slänt. sen drog vi runt på massa bus, eller ja.. vi drog runt iaf tills vi tillslut hamnde hos sara igen. dock hade som flesta droppat av på vägen dit, så det var bara jag, sofi, sara o josse kvar. låg iaf hemma hos henne och va övertrötta ett tag tills emil, david o lo kom o hämtade oss och tog oss med ut för att leta spöken (;   åkte till lakheden först, osen herrågrden o sist kroppheden. kom hem till sara typ fyra o då cyklade jag hem.  tack för kvällen o natten iaf, det var väldigt kul!  
nu ska jag hoppas in i duchen o fixa till mig lite, sen ska jag väl försöka ta mig till någon som har mat hemma. får se vem det blir.  sen blire exärad.  ha en bra dag m8s!

SOLONG!


Kommentarer
Postat av: sara

tack själv;)

2009-05-16 @ 13:37:36
Postat av: Emmis

tack själv :)

2009-05-16 @ 19:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0