hjärtat slår, det slår skiten ur mig.

nu måste de kommande tre veckorna gå extremt snabbt. för jag orkar inte med skolan. känns bara som om jag sitter där o lyssnar utan att höra, som om jag skriver utan att förstå.   jag är skoltrött, nej det räcker inte.. jag är skoldöd!  idag skulle ja och joline räkna hur många gånger våran dryga lärare var jobbigt.. men vi fick skrivkramp av att sitta o rita streck hela tiden så vi la ner efter nåra minuter. såg nyss nåra extremt fina bilder på mig själv på bilddagboken, fan vilken helg.   ska snart ta mig en powernap framför tv:n osen hade jag faktiskt tänkt få mig lite motion eftersom jag skippade idrotten förut, JAG ÄR EN USEL MÄNNISKA.    ha en bra dag osv!

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0