Första resan härifrån.

jag, saga johansson, underbarnet, den optimistiska pessimisten har helt oväntat blivit förälskad. det är wierd, för det är verkligen inte min stil.. inte alls vad jag brukar gilla. helt annat sound som en tönt skulle ha sagt.  har faktiskt avskytt, och undvikit dessa killar förut. men tror det är min relativt nya vän promoe som lett mig in på det här.  de jag menar är ofc afasi och filthy, och om ni tänker efter så kan ni säkert minnas att jag uttryckt hatiska budord mot dessa män och mot deras typ av musik. jag ber om ursäkt och tar tillbaka det jag sagt. har nog varit lite för cynisk och inte vågat lämna pete doherty riktigt, förens nu då.   

dagen har jag spenderat hos mormor o morfar. har käkat och rotat i deras gamla grejer och samlat på mig ännu mera saker jag inte behöver.  nu ska jag faktiskt bege mig ut på en promenad om min pappa låter mig, han blev sur för att jagvar hemma från skolan idag. även när jag berättade om smärtorna jag fick stå ut med inatt. jaja, jag vet iaf var min cyniska sida kommer ifrån. tror vi säger gonatt sålänge, för säkerhetens skull!  

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0