Cus he's gonna wash away.

Sjukaste helgen i hela mitt liv tror jag. Torsdagen har jag ju iofs inte så mycket att säga om, men det var roligt så länge det varade.   Fredag en var sjuk, kvällen, natten, morgonen och dagen..  Badtunna, skedraggning, långpromenad med däck på magen, pöjk på ryggen och en lastbilskrok i byxlinningen, skinnymorgondipping, kramar o slagsmål.. Tror fan att det är bäst att jag inte berättar mera, inte här iaf (:  och förresten, varför skulle ens någon orka lyssna på det.. Kom hem för typ en timme sen, tog mig inte hem igår så det fick bli ytterligare en natt i sörbytrakten, dock denna gång hos Idah och Petter. Tänkte att jag skulle ta mig en dusch nu och för andra gången försöka få ur mossan ur håret. Borsta tänderna ska jag göra också, det har jag nämligen inte gjort sen fredag morgon! (Y)  Ni får ha en bra dag! 

SOLONG! 

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0