cover me with blankets of music, this world is so hard and cold.

tuck me in and rest me in your soft acoustics, rock me and tell me its possible.

idag har jag verkligen inte gjort ett skit efter skolan, legat i sängen o stirrat på tv bara. 
pappa ringde mig förut o berättade att morfar hade ringt och sagt att de fått reda på att vi skulle flytta. trodde verkligen att han och mormor visste det, men tydligen inte. så jag ringde och skulle prata med mormor, vilket inte gick så bra.. visste att dom skulle ta det hårt, men inte så.. fast iofs, det kanske är en större sak nu när dom tydligen inte ens hade en aning om att vi skulle flytta. men som sagt, jag trodde verkligen det. att dom hade en aning iaf.  vet inte varför jag inte berättat nått, ville ju inte säga nått när det inte var på riktigt allvar, men nu när vi verkligen ska, har det bara inte varit läge. fel av mig öm ön säger.   självklart var det första hon frågade '' vad tycker pontus?''  och vad jag tyckte, det brydde hon sig inte ens om att fråga.. en ens en liten vink om att hon undrade. utan ist sa hon sen att bordet i vardagsrummet tillhörde hennes släkt, så det fick inte följa med till kil. kul mormor, tack!   så vad tycker jag?   det kommer bli så satans jobbigt, men det är ju bara ett hus liksom, en sak. det finns flera tusen saker som är värre än att flytta från sitt barndomshem. och plus, så kommer det bli sjukt kul att få ett eget hem, starta ett eget liv o stå på egna ben.   

nu funderar jag på promenad, men tror ärligt talat att jag skippar det idag. tror jag ska ta mig lite glass och fortsätta min tvkväll tills jag somnar.  ha det bra mina vänner, och vet ni? nu har det vänt.. helgen är närmare än måndagen.

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0