could you be loved

Gomorrn!  Precis vaknat och sitter nu och käkar köttfärssås och maka-maka-rån-er.  igår spelade jag, joline och david minigolf. jag kom så jävla sist, vet inte.. har lite problem med svingen. Efter avklarat spel cyklade vi till nice inn och käkade och sen hem till david. chockfasen säger jag bara om det, tur att han kom ihop sig med mig och joline lite så vi fick ordna upp lite. höll på där i några timmar tills vi stupade. joline drog till tobbe o jag och david skulle kolla på nån dålig film, slaughter tror ja den hette.. såg typ en kvart sen bytte vi till i taket lyser stjärnorna. och jag grinade inte! trodde jag skulle börja storgrina hela tiden, men lyckades hålla det inne faktiskt. filmen var inte alls som boken, tyckte inte ens att den var speciellt bra, bara rörig och jobbig. men om jag inte hade läst boken hade den säkert varit bättre.

idag blire korvgrillning och mys med massa brudar, eller?  nu är mina makaråner slut och jag ska ta med mig datorn ut i solen och göra en bokredovisning, ha en bra dag folks!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0