att somna i varann kommer va det finaste vi gjort.

du kommer aldrig vinna här men ändå är det nått hos dig som gör mig svag
du är så långt ifrån allt jag ville ha, åtminstone trodde jag.  
jag har aldrig tur i spel men om jag blir kär i dig så ber jag dig, att du tar det lugnt med mig.


fick tillbaka den misslyckade matteprovet idag och hade till min förvåning fått godkänt, matteturen måste väl vända snart? har även skrivit prov i el- och brandsäkerhet, och det gick galant!  det var inte alls så svårt som jag trodde det skulle vara.
slutade för cirkus en timme sen och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, ska göra omvårdnadsläxan och kanske matten om jag orkar, sen får det bli en rejäl powernap. är sugen på pannkakor, vet inte om jag ska orka laga det, det tar en sånt himla tid. och tråkigt är det också. någon som ställer upp att fixa nåra åt mig kanske?  behöver iaf belöningströstäta nått gott.  belöning för matteprovet och tröst för att vattenfallskillen precis ringde för typ sjunde gången på några dar, ofta att en o samma telefonförsäljningskille ringer flera gånger i rad?  har aldrig hänt mig förut iaf.   tror han vill ha mig faktiskt, men jag spelar svår.    imorn blir det ingen sovmorgon för mig, ska informera hagfors o munkfors åttor om omvårdnad, inte kul!   men klart man ställer upp.   ha en  bra dag folks!

SOLONG!


Kommentarer
Postat av: Din pannkakaskompis

Saga, du kan inte laga pannkakor utan mig heller ;) två varv kvar, två varv kvar. Ett varv kvar, ett varv kvar ;D

2009-05-19 @ 14:56:46
Postat av: Din pannkakskompis

Saga, dina pannkakor kommer inte bli lika goda som våra ;) ett varv kvar, ett varv kvar ;D

2009-05-19 @ 14:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0