We're going to the same place, but not in the company of eachother.

Nu är jag ännu mera apatrött än vad jag var igår så det blir mycket snart läggdags för mig. Idag sturuntade jag i sista lektionen och tog med mig Sofi och Joline hem till mig. Hänge där ett tag och sen följde Sofi och jag med Joline till tändläkaren när hon skulle borra. Hon vågade inte gå själv nämligen. Inte för att hon var rädd för borren, utan för att hon var rädd för folket i väntrummet. Jaja, sen drog Sofi hem, Joline och jag åkte till Dompan och handlade lite och sen blev det pizza. Nu har jag plockat ihop massa saker så att morgondagen ska flyta på smidigt. Det har varit så mycket krångel att jag inte pallar mer strul snart.     Men nu ska jag ta mig i säng. GONATT!


SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0