We'll be dancing once again.

Just nu spyr jag på stress.. Har inte tid för någonting känner jag. Och allting ska krånglas, så att det blir så enkelt som möjligt. Typiskt jävla svenskt. Rättvist och bekväm, annars kan det kvitta.  Jaja, nog om det. Emma har precis varit här och lånat kläder. Själv har jag tappat bort en massa, så det blir mjukis till helgen tror jag. Ska värma mig mat nu, titta på tv och försöka skita i helgens upptåg. Vi får väl se om jag lyckas.  Är lett för att jag missar sovmorgonen imorn också. Har två möten på morgonen som jag måste gå på. I nästa liv ska jag inte engagera mig i en enda liten sak. Påminn mig!  Gonatt på er och förlåt för det ilskna inlägget.. det är snart glömt (:

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0