I don't wanna stop.

Jag har tråkigt, just därför;

Ditt namn?
 Saga Maja Louise Johansson
Födelseår? 1992
Hur Lång är du? hundrasjuttiofyra centimeter
Spelar du något instrument? OFC
Dina första tankar när du vaknar? Typ, vad är klockan?
Är du hungrig? Ja, alltid.
Vart befinner du dig just nu? I min brors rum, hemma hos oss.
Biter du på naglarna? JA -.-
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Svarta
Är du bra på? Allting, utom slalom
Har du några husdjur? Nej, jag har ju inte det
Är du singel?  OJA
Vem är snyggast? öööh, lasse?
Vem vet mest om dig? Hedell i guess.
Vad vill du ha just nu? Ingen feber.
Ditt mål i livet? Bli rik och storbystad.
Rädd för? Fåglar, grodor, älgar, liftar och katter -.-
Hur gammal är den äldsta person du kysst? Jag har ingen aning.
Har du körkort? Ja.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Linnea.
Pepsi eller Coca cola? Coca cola
McDonalds eller Burgerking? BK
Sjunger du? Jämt
Vad har du för skostorlek? 38 om jag vill, men egentligen 39/40
Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? Jo, flera gånger om dan.
Vill du gifta dig? Inte så noga.
Kommer du överens med dina föräldrar? Sometimes.
Din hårfärg? Blond
Skorna du hade på dig idag? Har inte kommit så långt ännu
Grönan eller Liseberg? Liseberg
Vad sover du i?  det är änna olika.
Kläder du har på dig? trosor,bh, mjukisbraller.
Har du glasögon? Ja ;D
Favoritårstid? Sommar
Favoritmat och dryck? COCACOCACOLA.
Hur svarar du i telefonen hemma? Adeäsaga
Hur svarar du i mobilen? Aa
Sov du ensam inatt? Jajjemän.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Då sov jag nog.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Duschade.
Vad var det senaste någon sa till dig? Då ses vi imorn, hejdå.
Druckit idag? Jöfa.
Vad är det för väder hos dig nu? Jag vet inte en aning.
Godaste glassmaken? Krossad  cholkad.
Sover du tungt? Nja, ibland.
Drömmer du mardrömmar? Nej, bara när jag är sjuk.
Favoritklädsel? Vet inte.
Vad ser du om du tittar till höger? en ramones affisch.
Favoritgodis? MARABOU
Hur många kuddar sover du med? nio
Längtar du mest efter just nu? att få komma tillbaka till skolan.
Vad väntar dig om 10 år? Hmm, det får jag väl se då.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Ingenting.
Saknar du någon nu? Javisst,
Snus eller cigaretter? Cigaretter
Vill du ha barn? Jag tror så.
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja, det kanske jag gör.
Är du snäll? Beror på vem du frågar.
Är du blyg? Ja, ibland
Tycker du att du har fin dialekt? Nejförfan-
Har du spytt i någons knä? Inte som jag minns.
Tycker du om fester? Ja,  om det är en rolig sådan :P
Tycker folk du är snygg? Joline tycker jag är snygg
Är du modig? Ja, ibland.
Har du använt någon hårprodukt idag? Nej.
Har du bråkat med någon idag? Nej, inte alls.
Vad har du för planer till helgen? vet inte, fest i guess.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18
Är du sugen på något nu? ja, mat
Är 50 cent bra? Nej.
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Ja.
En bra film? rock n roll highschool
Vem får en kram? Den som vill ha en.
Vem får en puss? Min armbåge.
Brukar du läsa horoskop? ja, varje dag.
Sprit, cider, vin eller öl? dä kvetter, sö läng ja blir full.
Kan du baka bullar? Självklart-
Bläck eller blyerts? bläck
Katt eller råtta? Råtta
Hund eller katt? Hund
Vad såg du senast på tv? Sex and the city
Tycker du om din pappa? Ja, när han är snäll.

NU ska jag göra mig klar för praktik,  ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0