Take it to the top.

Precis vaknat efter några timmars efterlängtad sömn. Gårdagen var grymt rolig, enligt mig iaf. Vad som hände behöver vi ju inte gå in på, men det var iaf kul och värt varenda minuts slit. Kanske. Tråkigt bara att födelsedagsbarnen drog hem redan vid tolv, men är man törr.. så är man. Vi gick och la oss runt fem sex inatt och jag som hade madrass med mig, fick sova på en rad stolar. Jag kan inte riktigt förstå hur det gick till, men jag är väl jävligt givmild i guess. Det slogs även världsrekord i bystugan imorse.. Världens största sked, med flest nationaliteter.   Jag var dock inte med i den. Men det var alltså ett X antal munkforsingar, hagforsingar, gustavingar, eksäringer, sörbylökar etc som sov sked.  Riktigt jävla roligt tyckte vi att det var, då iaf.   Gick upp åtta och käkade mat osen började vi städa. Var klara vid ett ungefär.   Nu väntar jag på att pappa ska komma hem och förhoppningsvis, om jag har tur, köpa mig en välbehövd pizza.   Hadegött(;

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0