Ta med dig ett korsord morsan och stick ut i naturen.

Sitter och lyssnar på pojkarna i Pontus vent.. Jävligt underhållande, eller tillräckligt iaf.  Idag har jag varit lett, så lett att jag kastade saker omkring mig. Kastade bland annat hushållspappershållaren i väggen så att den blev sned. Sen dammsög jag och åt grillad kyckling, då gick det över (;  Annars idag har jag varit på två möten, sen OPdag med medicin, social omsorg och arbetsmiljösäkerhet eller vad det heter. Sen bar det ut i affärerna med Sofi. Nu försöker jag välja mellan att sitta uppe och vänta på att SATC ska börja eller helt enkelt gå och lägga mig, är apatrött.  Men det är for me to know öm ön säger.   NATTA!


SOLONG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0