My baby and I.

Hade skrivit ett rejält inlägg om den lyckade gårdagen, om man inte räknar med byn då vill säga (; Men jag tror det försvann, som det brukar göra. Hade först förfest hemma hos mig, riktigt kul. Byn har jag ingen annan kommentar än: aldrig igen.  När vi kom hem från byn fick vi leta efter en bilnyckel som någon slängt ut i snön. ´Vi gav upp efter en timma. Då var det dags för efterfest som många tydligen hört talas om.. Det var grymt kul iaf. Det hela slutade med att typ femton personer fick för sig att sova här, vilket iofs var heltokejmysigt. Sov dock bara en timma, varav en på golvet eftersom jag förlorade min plats på madrassen :P När milano öppnade gick vi dit och käkade o efter det började många åka härifrån. Dom sista fyra ockuperade min säng hela dagen och åkte inte förens typ fem. Jämt lit lett (;  Kunde iofs ha väckt dom, men dom sov så sött.

Huset var inte så roligt att se när jag vaknade imorse heller..Vart man än gick fastnade man med fötterna och..ja, detvar brötit. Men det var nästan värt det. Nu ska jag snart sova.. kan knappt hålla ögonen öppna. Harebra!



SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0