I'm not old and tired

Sitter och lyssnar på The Sounds, sjunger och längtar som fan till P&L. Verkar bara bli jag och Emma, men vafan.. jag ska se Lasse, Thåström och alla även om jag måste göra det själv.     Jag körde bil förut. Det var jävligt roligt även om jag var jävligt dålig.. Albin blev aslett för att jag glömde svänga och höll på att köra rakt ut i vägen så jag fick inte köra mera (x  Det var kul så länge det varade iaf.   Nu ska jag titta på Project Runway osen blire medicinplugg innan det är dags att sova.   GYNAAAATT!



SOLONG!


Kommentarer
Postat av: Madde

alla ska till peace and love. Jag vill OCKSÅ till peace and love. Men har INGEN att gå med. vinkvink.. ;)

2009-03-31 @ 21:02:14
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0