If he's gone forever, I don't wanna know.

Sitter nu hemma och väntar på att SATC ska börja och lyssnar på Måns Zelmerlöw.. Ganska pinsamt men ja, så är det bara (:   Igår satt Joline och jag och lyssnade på Darin, Måns och Chris Brown och grinade för att.. ja, vi kan aldrig få dom. Men den kärleken håller jag för mig själv, tills nu då (;  Idag har jag först varit hos tandläkaren och hon sa att mina tänder har blivit väldigt gula för att jag dricker för mycket kaffe.. Men jag antar att jag får leva med det, tror inte jag orkar sluta dricka kaffe nu. Sen kom Sandra hem till mig, jag lagade mat och sen tog vi oss en promenad. Sandra ringde Robin och han kom och hyrde en film till oss och sen gick vi hem till honom och tittade på den medans vi åt choklad och drack kaffe. Såg Låt den rätte komma in och den var inte speciellt bra. Men det var bra att Sandra läst boken så hon kunde berätta för oss vad som egentligen skulle ha hänt (;   Men tack för dagen iaf, den var mycket bra (; 

Imorn är det dags för skolan igen då, efter långhelgen.. Vet inte riktigt hur jag ska orka, men det märks. GONATT

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0