If he want's to stay he stays.

Gårdagen spenderade jag med Joline. Vi tittade på Melodifestivalen, som sög, och sen på Rocksystrar, som var heltokejbra.  Gick o la mig runt tolv.. Kunde verkligen inte somna. Låg o vred mig tills klockan var halv tre, då klädde jag på mig och begav mig ut i skogen.. Albin ringde så jag gick o hämtade honom i björkliden o följde honom hem.. Jag kom hem runt halv fyra, käkade kaviarmacka och låg sömnlös för andra natten i rad.. somnade runt halvsex. Idag har jag varit i badhuset med Idah och Stina. Har även umgåtts med Emma. Vi lagade mat och åkte bob på Mana. Emma sladdade och kastade av oss båda då vi flög typ tre meter.. Det gjorde så ont att jag var tvungen att skrika (;   Men tack för dagen Emma, det var behövligt.   Nu ska jag snart bege mig i säng, börjar sju imorn och hade planerat att inte ligga vaken inatt. Vi får väl se hur det går.    GONATT!

SOLONG!


Kommentarer
Postat av: Din bobvän.

Tack själv saga, det var behövligt med massa skratt :)

2009-03-02 @ 22:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0