I realize it's my mistake.

Måndag klar!   Bara resten av veckan kvar tills det äntligen är helg. Gött. Inte för att jag vet vad jag ska göra, bara att jag ska på såndär övningskörningskurs.. Men det är långt tills dess. Just nu har jag stor lust till att bege mig till Vendela, helst i sällskap av Sandra. Men så blir det förmodligen inte. Blev också sugen på klassfest när Emma o Sara pratade om att dom skulle ha det idag. Måste nog bli så snart. Ska snart dra till Bibbi för att färga hans hår, sen tror jag att jag ska hänga med Mus. Får la se hur det blir.. Ni får ha en bra kväll. 

SOLONG!

Kommentarer
Postat av: anno

ja, klassfest SNART!

2009-03-30 @ 17:49:45
URL: http://annapenttinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0