I can make it even better for you.

Nu är jag trött ska ni veta. Har sovit i två dagar nu men ändå verkar inte fredagen vilja gå ur mig. Sängen väntar snart men måste samla kraft för att först ta mig dit, och sen flytta på alla saker som jag lagt i den. Alla jävla saker jag hade med mig till bystugan i fredags som jag inte packat upp än.  Ikväll har jag lånat mormor ocg morfars lägenhet och luggit där och tittat på tv medans dom var på bio. Sen tog jag mig en promenad innan jag hamnade här..  Pappa är inte hemma som vanligt.. egentligen kvittar det, märker inte av att han är hemma.. det enda kruxet är ju att jag måste gå ut och hämta tidningen själv på morgonen.. Och ja, jag måste läsa tidningen på morgonen. men nu sitter återigen min bror och flåsar mig i nacken.. så ska avsluta. GONATT

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0