Du ser mig inte på samma sätt nu.

När jag går därifrån
Och du håller kvar
Så vet vi båda att det är så här man mår när man hemligheter har.

Jag mår illa.. Och jag har ingen aning om varför. Vill helst bara sova nu, men känner att min kropp behöver en promenad nu, så det får väl bli en sådan först iaf. Ska bara se till att hitta mp3 först så jag kan ge mina öron lite mera tinnitus.  Dagen har annars varit dryg, hade två lektioner så slutade halvtolv. Skulle ha stannat tills två för att gå på ett möte, men vid halv orkade jag inte vänta längre så jag gick hem (; När jag kom hem sov jag tills nu ungefär. Helt underbart (;   Nej, nu blire promenad.. Ha de bra!

SOLONG!


Kommentarer
Postat av: Anna

jag är sugen på att umgås snart saga :)

2009-03-24 @ 18:50:48
URL: http://annapenttinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0