Burn with me.

''jaaa, jag blir så djup och sentimental av allt det här, men jag saknar det jag hade då. jag är inte alls så nu längre, känner mig pinsam är jag sitter där med blocket i knät och ska försöka vara min egen psyklog.. jag mår bra nu, men jag mådde bra på ett annat sätt då, det är så invecklat att det blir komiskt. och jag vet inte varför jag skriver det här heller för den delen.    trötthet o tristess gör en kanske lite mera.. ja, vad säger man.. ärlig, öppen eller kanske modig. jag har ingen aning. jag vet bara att jag ska avrunda detta inlägg innan jag blir allt för poetisk.''  - Maj 2008

piss, jag saknar massa saker nu för tiden. Blicka framåt förfan nu saga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0