As long as they get somewhere they know.

Godmorgon!   Jag vaknade nyss med feber! Vilket är bra på ett sätt, kan sova hela dagen. Men jag orkar inte flummet.. Blir så satans fumlig och fruitcake när jag har feber.   Inatt har jag iaf sovit hela natten. Sov bara mellan två och fyra igår natt så gårdagen på Lillåsen var lite halvkul.. Kommer inte ihåg så mycket.. Bara att det var jävligt gött med Lillåskaffe igen :D
Efter praktiken igår gick jag hem till mormor och morfar och begärde vapenvila. Ja, jag la mig. Men det var inte roligt att vara ovän med dom längre. Eller ovän med mormor, morfar kan inte bli sur på mig(:   Bara när jag slänger tops i toaletten. Ne, jag tror att min fruitcakefeber och jag ska bege oss till sängen, men ni får ha en bra dag. PUSS!

SOLONG!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Gillar du att åka utomlands? :-) Just nu tipsar jag om solresor från 300kr på min blogg.

Kram Marielle

2009-03-03 @ 14:23:09
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0