tack för drömmarna på dan.

tjenis,   jag blev lite bloggsugen så här på morgonkvisten. vendela snarkar o sover och jag är klarvaken.  har nämligen vendela är på besöka tills söndag.  vaknade runt åtta och kunde verklígen inte somna om. igår var det fest vid uddebadet, mysigt tyckte jag. drog dock hem innan klockan hunnit bli allt för mycket, vilkat jag är jävligt glad över idag.. att komma hem tidigt på morgonen eller inte komma hem alls tror jag att jag ska sluta med, blir fan trött i flera dagar.

helt sjukt att helgen snart är slut, men har bara en veckas jobb kvar och om det är fint väder så ligger man bara o solar eller åker lite båt ändå, så det kommer gå fort.   sen blir det kusten med pappa, pontus, jenny o erika, sen vidare till fjällbacka o madde och sen ska jag ända ner till skåne och lund för att krama lite på nisse o wictor.  känner att det här kommer bli så satans bra. har planerat hela sommaren känns det som. när jag kommer hem från skåne, så åker jag förmodligen till gävle och sen har vi frykdalsdansen och camp-peaceandrobinsonlove som jag och mina vänner ska genomföra. tur att man är så rik, ja.

idag ska vendela, jag, alex o nåra av hans kompisar ut med husbåten, det kommer bli underbart gött tror ja. har bestämt oss för att beställa pizzahemkörning nånstans och åka och hämta, det kan inte bli bättre. 

nu ska jag sysselsätta mig med följande:

Det första du gjorde I morse? vaknade o ulkade i mig vatten.
Vad åt du sist? macka.
Vad irriterar du dig på? det mesta faktiskt, det kom med åldern.
Vem tänker du på just nu? nu blev mitt huvud helt knast och började tänka på massa folk, men förut tänkte jag på vendela, det minns ja.
Tror du att personen tänker på dig med? hon sover.
Vad gjorde du igår kväll? mysade vid uddebadet.
Liknar du din mamma eller pappa? alla säger att jag är en annlouise-kopia, så får väl gå på det.. mamma alltså.
Ler du ofta? ja, det kan jag väl tycka att jag gör.
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? ja, oftast nått töntigt också (;
I vems säng sov du i inatt ? min egen.
Vilken färg har din tröja? den har massamassa färger.
Saknar du någon? ja, alltid.


Sorg
Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? ja, det är bra drygt de.
Har du någonsin gråtit dig till sömns? nej, det tror jag faktiskt inte.
Gråter du när du skadar dig? min kropp är van att jag är klumpig, så nej..
Är du en glad person? ja, det hoppas jag väl.
Vad gör dig glad?  kåmpisör o tallhultskörv
Önskar du att du var lyckligare? nej, jag är förjävla lycklig redan.
Kan musik göra dig glad? lika mycket som den kan göra mig ledsen ^^


Kärlek
Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? jomenvisst.
Har du någonsin sagt "Jag älskar dig"? ja, det är klart
Har du varit otrogen någon gång? nej, det vill jag inte påstå..

Relationer
Vad ser du hos en partner?  ingenting..,. om jag blundar.
Till vem sa du jag älskar dig senast? vendela, igår.
Känner du att du älskar dina närmaste vänner? ja, dom e för goa.
Har du haft ett förhållande som varat i över ett år? ja, jag har ju de.
Hur länge har du känt din bästa vän? för länge antagligen.
Anser du att man kan ha samma relation med ett husdjur som en vän? nej, förfan.. sånt tycker jag är lite knäppt ja.
Har du varit i fler än fem förhållanden de senaste två åren? nejfan, de kan jag väl aldrig tro.
Vilken relation har du till dina klasskamrater? dom är mina lakejer,  o jag tycker om dom så himlans mycket att ja nästan spricker som en ballong, fnisss -.^
Anser du att det är fel med kärleksrelationer på jobbet? kärlek kan väl aldrig va fel va?   eller jo, incestkärlek det är lika knäppt som ''min-enda-vän-är-min-hamster-kärlek''
Läppar eller ögon? noooga.
Kramar eller kyssar?  ingenting, jag blir paraniod.
Snygg mage eller snygga armar? på dig eller på mig?


Har du någonsin
Kysst en främling? ja, det tror ja.
Tappat bort glasögon/linser? ja, alltid.
Brutit ett ben? det vill jag inte prata om.
Röntgats? ja, hos tandläkarn.
Krossat någons hjärta? ne, tror inte det va.
Nobbat någon (som haft känslor för dig)? ja, synn..
gråtit när någon dött? ja, det jag.

nu ska jag väcka vendela och se till att vi kommer iväg snart.. em en bra dag och så, så får vi väl se när jag återkommer.

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0