nån annans blod och ben.

Idag lät jag mig själv sova länge, kom hem efter ett nån gång igår, så tänkte att jag var värd en liten sovmorgon. Det har blivit lite väl lite sova den här veckan.  igår drog joline och jag till david där han och lo var, kolla på film och massa youtubeklipp, käkade mos o kycklingkorv gjorde vi också, det var gött (:  somnade i soffan tillslut, så vi gick hem.
idag vaknade jag halvelva, och precis då skulle jag börja. gick rakt upp ur sängen, borstade tänderna på med en tröja och iväg på cykeln, har nästan inget minne av att jag cyklade till skolan, så trött var ja. hade engelska, hade tydligen vunnit men kom ju tio min försent så det var några andra töntar som fick mitt pris i form av en fruktpåse.  sen käkade va tacos, drog på elevrådsmöte, vilket var drygt.. orkar inte bry mig nu. vill bara ha lov känner jag. nu har joline, emme o jag vart ute o letat lite presenter.  det gick fint.

ikväll blire munket, vilket jag hoppas blir kul. inget stort fan av orten precis, men har börjat gilla folket faktiskt (;  

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0