we talked about nothing which was more than I wanted you to know

vaken sedan en timme tillbaka, det är tråkigt. sitter och sjuger tyst för mig själv och försöker inbilla mig att det skulle kunna låta bra. himla synd att man föddes totalt utan musikalisk begåvning. det hade varit lite kul annars, att kunna sjunga, spela gitarr, flöjt eller vad som helst.. men så ärrä inte, försökte lära mig en gång i tiden, men fick ge upp ganska snart.  stod i kö för att få börja spela trummor i fyra år, väntade så jag grät ibland.. men när det väl var min tur, så fick jag för mig att det var lite töntigt, så det blev inte så.. jaja, det var kanske tur de!    ´men det var inte detta jag hade tänkt skriva om, det bara blev så.   vill säga att jag är sugen på fest, riktigt sugen.. saknar hur jävla kul vi hade precis innan skolan slutade, då var det mycket fest och oftast sjuka sådana.  men denna helg fick jag välja mellan fest o liseberg o det blev liseberg, får väl se om jag gjorde rätt val. annars får jag väl leva med det antar jag.  farmor blev asarg på mig igår för att jag inte kunde bestämma mig. hon tycker att jag aldrig kan planera någonting, utan ska ändra mina planer fram o tillbaka hundra gånger.   det är nog så, men jag hatar att ha någonting planerat.. jag vill kunna göra vad jag känner för just nu.     helst skulle jag ju vilja kunna göra iaf två, tre saker samtidigt. 

nu ska jag rycka upp mig o åka till lägenheten.  ha en braig dag hörrni!


maccabees!   ..och låten som fortfarande är lika bra trots att jag lyssnat på den en vecka i sträck


SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0