my fingers on the guitar will bring everything back to you.

jag borde sova nu, det blev alldeles för lite sånt inatt och har mått piss hela dan bara för det.  ska dessutom upp imorn.
idag har jag varit barnvakt åt ester, vi lagade pannkakor och spelade kort.. haft riktigt mysigt faktiskt.  när hon åkte gick joline och jag ut med tildesötisbäbis.. sen dess har jag bara suttit här typ och varit allmänt sur o grinig.  albin ringde o jag avreagerade mig.  fast jag tror inte att han tyckte så mycket om det.  men jag blir arg på honom när jag blir albinsjuk o han inte kan umgås.. det bara är så.  jag vet inte vad jag ska skriva, försöker mest bara dra ut på tiden. så länge jag har någonting att göra så är det väl ingen ide att gå och lägga sig, right?   jag har tråkigt, det är helt jävla tyst i huset o jag vill inte sova ensam. 

imorn drar joline o jag hem till kil, det blir la spännande för henne att få komma ut lite.


SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0