Jag ska visa några bättre sidor och lova dig någonting igen.

igår trodde jag att jag skulle dö. Eller ja, frysa ihjäl.. men det är väl ungefär samma sak. Låg med tre duntäcken på mig, en filt, tofflor, sockar, leggins, pyjamasbyxor, stortröja, halsduk och en varm Johan brevid och ändå kunde jag inte sluta frysa. Det var knäppt.

Skulle egentligen ha jobbat idag, men när jag vaknade imorse var jag sur och tvär och hade en enorm huvudvärk så kände mig inte alls pigg på det. Dagen spenderade jag därför hos mormor och morfar som skämde bort mig riktigt med tv, tidningar och massa gott att äta. Känner mig faktiskt mycket bättre nu.

Och vetni!? När jag kom hem nyss och skulle slå på datorn, så funkade det inte. Den har antagligen kraschat eller någonting, för det går verkligen inte att starta den. får väl rådfråga min far när han kommer hem vad jag ska göra. Bara den inte hargått sönder totalt och alla bilder och allt försvunnit. Bilder från Malta och Fjällbacka tillexempel. Har tänkt länge att jag ska bränna ut bilderna på skivor eller nått för datorn har varit konstig länge..  eller ja, sen jag fick den för två år sen (;  Men det har jag självklart inte gjort. Sitter iallafall vis min brors dator nu och försöker skriva på hans konstiga tangentbord, det är inte allt för lätt kan jag medela. Just därför: Salut!

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0