Jag ska vara din starka vän.

Godmorgon (:  

Egentligen har jag varit uppe ett tag, befinner mig hos farmor och farfar där jag precis käkat och snosat med stinaälskling. Gårdagen var mycket rolig måste jag säga. Trots skräckfilmsdramat vi blev utsatta för och som ingen riktigt tog på allvar sen. Herregud, va rädda vi var. Amanda och jag började leta efter skjuts hem runt klockan ett och kom inte hem förens klockan var halvsju. Egentligen hade vi ju kunnat sova kvar, men jag hade sån jävla hemlängtan (:   Vet inte varför jag alltid får hemlängtan när jag inte kan ta mig hem. Jag kan egentligen sova vart som helst, snöhögar, stentrappor och garderober.. vad som helst. Men har jag förväntat mig att få sova i min egna säng, då ska jag göra det också (; Jag är så himla trött, när vi kom hem i morse var jag så himla övertrött och uppspelt att jag inte orkade slappna av.. det tog ett bra tag innan jag lyckades somna. Men får väl ta igen det inatt. Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, hade planerat att städa.. men jag tror inte jag har ork till det. NI får iaf ha en bra söndag!  PUSS


Dudni, Stinaälsklingsgoding.


SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0