För mycket dröm för lite ork.

Godmorgon!   Börjar jobba om en timme och har absolut ingenting att göra fram tills dess. Har varit klar sen nio i morse, då jag inte orkade sova längre än till åtta.  Jobbar 12-21 idag, känns inte alls kul. Speciellt inte sista timmen när alla gått och lagt sig och jag bara sitter där.. Minuterna går inte speciellt fort då.   Som sagt så jobbar jag 7-16 lördag söndag.. lett är jag på det... men det är väl bara att bita i det sura äpplet och fortsätta, som en tönt en gång sa.    Nej, kanske ska kolla mejlen och se om jag fått nått svar på alla husvagnar jag mejlat om, till sommarn ska vi ha en :D      Ni får ha en bra dag, så hörs vi la imorn.

SOLONG!

Kommentarer
Postat av: Emma

Skriv om du har fått svar av någon :D hoppas du har det ;)

2009-01-30 @ 23:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0