Vi hade samma strävan, samma mål.

Vaknade i morse med någonting som kändes som en baksmälla. Vilket är ganska omöjligt.. efter som det enda jagdrack igår var vatten och energidryck. Dock fick jag mig en rejäl smäll i huvudet, kan bero på det.  Det blev alltså fest igår ändå.. Sandra frågade om jag ville följa med och jag kände att det skulle vara gött att komma ut o träffa lite folk, så jag hängde på. Var först hemma hos Ida och sedan åkte vi vidare mot Ekshärad där det var 18årsfest för Mathilda och Johanna. Tilol en början var det ganska segt, det kom inte så mycket folk o så. Satt mest i nykterhörnet med Hanna o Meta och spanade. Men sen började det komma massa folk och jag fick dansa, då blev det jävligt kul. Slutet på kvällen var ju dock inte lika lyckat, men som tur var så fick jag hjälp av Sandra o Robin. Tack!  Vet fan inte vad jag hade gjort om jag hade varit själv.  Kom hem runt fyra och har knappt orkat sova nått inatt, har haft ont i hela jävla kroppen.. Så nu hade jag tänkt att jag skulle lägga mig framför tv:n och hoppas på att jag lyckas somna.  Ni får ha en bra dag. Och tack så mycket för igår, det var kul!   

SOLONG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0