So, why don't you agree with me?

Gokväll! 

Internet har under helgen lyst med sin frånvaro. Och faktiskt så har jag inte saknat det.  Fredagen spenderade jag ensam i Karlstad city. Handlade lite oså i väntan på att Vendela skulle sluta skolan. På kvällen hjälpte jag henne att flytta och sen åkte vi in till stan och käka på BK vid elva. Lyckades missa bussen hem,  men som tur var kunde Martin hämta oss. På lördagen fortsatte vi att flytta tills jag tog ett-bussen hem. Kvällen spenderade jag och många andra hemma hos Karro och sedan bar det vidare till byn.  Lyckad kväll måste jag säga, trots alla oanade händelser.  Idag har jag umgåtts med Johan och hängt hemma hos farmor och farfar.

Hade snart tänkt krypa till kojs, börjar tolv imorn och jobbar ända tills söndag. Minus fredag som tur är. 
Så ni får ha det så bra, tills vi hörs igen!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0