Så vuxen i din hand.

Egentligen har jag kagt upp flera unlägg sen jag skrev sist,  men av någon konstig anledning har dom inte blivit publicerade. det kvittar väl egentligen, det enda viktiga jag hade skrivit var nog att jag beklagade mig över att Amanda rådissade och töntförklarade mig när jag tyckte att vi skulle dra uhoplite tjejer på lovet och typ grilla korv och åka pulka. Hon gillade inte den iden, och jag har ingen aning om varför. Så om någon är på så är det baraatt säga till. Riktar mig främst till Emma Östlund, eftersom hon är det enda som läser mig blogg.. Nog om detta. Jag är ledig idag och imorn efteratt ha jobbar lördag kväll och halvåtta igår morse tills halvnio på kvällen. Nej det var inte så himla jätte roligt.  Så på min första lediga dag ska jag, det är hemskt att säga men.. frosta ur frysen. Jag är så lett på mig själv ska ni veta. Jag har börjat undra om jag inte är en mindre upplaga av en 40+are. När jag var ledig i fredags så städade jag huset, och idag ska jag städa toaletten, frosta ur frysen och laga mat. Jaja, minn ungdom kanske kommer när jag är fyrtio. Det märks. Nej, nu ska jag göra nått vettigt.   Haregött!


SOLONG!

Kommentarer
Postat av: En sugen pulka vän.

Jag tycker din idé är kanon och jag tycker vi kan åka pulka imorgon efter jag har slutat :D

2009-02-16 @ 17:43:01
Postat av: sara

jag läser också, och jag är på :D

2009-02-16 @ 18:05:19
URL: http://saralundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0