Och blickar ut över stadens alla ljus.

idag har Saga Johansson varit i Branäs.  Och det var sista sången jag stod på ett par slalomskidor, det är helt klart säkert. För det första, menstider.. och för det andra så ramlade jag och satte mig gränsle över en orange jävla pinne första åket.. och för det tredje så var det fucking brant överallt så jag vågade inte åka.. och för det fjärde så var det kallt .. och för det femte så var jag förbannad, storgrina typ sju gånger och som sagt, pms..och Albin fick ut för allt. Jag skrek att jag hatade honom, att han skulle åka ifrån mig för att jag ville inte va med honom, att han skulle hålla käften, att han skulle låta mig va.. men ändå åkte han medmig så gott som hela dagen. Tills jag gav upp vill säga. Dock sa han till mig sen när jag hade åkt klart att han faktiskt inte ville åka skidor med mig någon mer gång, kanske om jag lär mig att inte va så himla feg. Det mest misslyckade var nog att jag fick en sån chock över hur dålig jag var.  Jag var väl inte direkt duktig när jag åkte sist för fem år sen, men jag tyckte det var kul och va inte så jävla feg som jag var idag..   Haha, jag kommer iaf aldrig åka igen. Ska ge bort mina skidor till Pontus så han får åka sönder dom.   NU hade jag tänkt att fixa lite käk osen blire tvkväll.. Grey''s eller summer? har liksom fastnat för båda (;  PUSS

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0