I'm not gonna spend my life being a colour.

Tydligen blev det en del missförstånd när jag skrev att jag skulle flytta.   Pappa har länge viljat sälja huset, men inte gjort det för att jag har sagt nej.   Men för några månader sen så sa jag till pappa att vi kunde sälja huset.. så nu har vi pratat mer och mer på att göra det. Det blir troligen så, men ingenting är ju 100% klart. Men jag blir ju iaf kvar i Hagfors så jag kan gå klart skolan. O vart pappa o lillebror tar vägen har jag ingen aning, det märks.  

Sitter just nu i Kil i ett svart rum med en tonårsgrinig lillebror brevid. Attans, hoppas inte jag var så där när jag skulle fylla 14. Jag ber om ursäkt isåfall. Imorn ska jag in till Karlstad hade jag tänkt. Osen får jag se om jag far hemåt eller stannar hos Vendela en natt, det lutar åt hemfärd just nu iaf känner jag.    Men nu ska jag sova.   PUSS


SOLONG! 

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-07 @ 22:14:09
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0