I dare you to stay.

Min dator fungerar som sagt inte och nu kom äntligen min pappa hem från schweizland så jag kunde låna hans (:
Så vad har hänt sen sist?  Sandra o jag raggade upp några killar från filipstad som vi skulle ha med oss till folkan. Men när vi kom dit var majoriteten av besökarna 30+ så vi försökte inte ens komma in. Jag har sett systrar i jeans 2 två gånger,  jag har jobbat och jag har varit i peran o snosat med hästar.. fick dock allergichock typ, men det hör inte hit.  Imorn jobbar jag halvdag sen drar jag till Kil.. Får väl se om jag får tillgång till internet där. Nej, nu ska jag fortsätta packa ner massa saker. håller på att samla ihop alla grejer som är mina och grejer som jag ska ha.. om vi flyttar. OM.     Nå, ha en bra kväll!   PUSS

o tjejer, jag saknar er.

SOLONG!


Kommentarer
Postat av: anna

vart ska du flytta min vän? :(

2009-02-04 @ 22:06:26
URL: http://annapenttinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0