still i must obey, still i must invite

o morgonen kom till kil också.. även om det känns som om årets längsta och kallaste natt delade täcke med mig inatt. har frusit tårna vita o läpparna blå, men ey, jag överlevde. so, då var det julafton och vi gör det bästa utav alltihop. vill helst bara att dagen ska passera så omärkbart som möjligt. får se hur det går. känns jävligt bra att jag har en dörr att stänga och en familj som förstår att jag inte vill, inte orkar, men gör det ändå.  nog. om. det. luftmadrassen och jag kom trots allt väldigt bra överens under natten.. och jag vaknade inte på golvet som jag trott. längtar hem till illaluktande ettan o till larvis i min säng även om jag inte ens varit hemifrån i ett dygn. vet inte riktigt varför?   

men vi tar dagen som den kommer, och blir det skit.. då blir det jag, svein och torbjorn o luftmadrassen. känns rätt okej det med..




SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0